Ove Skår Gruppens logo.
Forside > Om oss > Ledig stilling > Ettermarkedsleder

Ettermarkedsleder

 

Ove Skår AS er en av Østfolds ledende entreprenører. Selskapet ble etablert i 1989. Ove Skår AS inngår i Ove Skår Gruppen AS. Gruppen er også eiendomsutvikler og er et frittstående selskap med lokale eiere.

Foruten entreprenørvirksomet tilbyr gruppen også prosjektutvikling av boliger og næringsbygg gjennom sine datterselskaper. De fleste oppdrag blir utført i totalentrepriser hvor vi utfører betong og tømrerarbeid med egne ansatte.

Prosjekttyper er boligbygg, næringsbygg (forretning, kontor, lager og industribygg), skolebygg samt kultur-, idrett-, helse- og omsorgsbygg.

Ove Skår AS består av cirka 110 ansatte. Omsetningen i 2023 var om lag 725 millioner kroner. Ove Skår Gruppen AS har gjennom flere år vært en av bransjens mest lønnsomme, noe som har skapt grunnlag for videre utvikling og ekspansjon.

 

Klar for nye utfordringer?

Vi søker etter en Ettermarkedsleder med god erfaring fra byggebransjen, til 100 % stilling.

I stillingen vil du anvende din kompetanse innen byggeteknikk, relevante lover, forskrifter og standarder innen byggefaget, kundebehandling, ledelse og tverrfaglig kommunikasjon.

Du vil være ansvarlig for å vurdere, kommunisere, befare, planlegge, koordinere og lede de ulike reklamasjonshenvendelser. Arbeidsstedet vil være rundt om i prosjekter levert av Ove Skår AS, men med kontortilknytning ved vårt hovedkontor i Sarpsborg.

Ansvar og myndighet

  • Bedriftens forretningsidè, nøkkelverdier og årlige handlingsplaner, skal danne grunnlag for alt arbeid den ansatte utfører på vegne av bedriften.
  • Bedriftens etiske retningslinjer skal til enhver tid ligge til grunn for all kommunikasjon. For håndtering av epost, vises det til rutine for håndtering av epost.
  • Aktivt bidra til god samhandling på tvers i bedriftens organisasjon.
  • Stillingen vil ha utstrakt kontakt med mange ulike typer mennesker, med både ulik kunnskap, forventninger og ståsted. Det fordrer tidvis ekstra oppmerksomhet/ serviceinnstilling, struktur, evne og fokus på målet om at alle skal bli så tilfredse som mulig innenfor prospekt og kjøpekontrakt.
  • Ansvarlig for de arbeidsoppgaver som delegeres fra daglig leder.
  • Aktivt tilegne seg aktuell informasjon, innenfor lover, forskrifter og bransjestandard, innenfor eget ansvarsområde.

Arbeidsoppgaver

  • Overordnet oversikt over status på reklamasjoner og sørge for at det er fremdrift/ progresjon i reklamasjonshåndteringen (antall henvendelser, respons- og lukketider)
  • Planlegge, tilrettelegge og lede utbedringsarbeidet av eventuelle reklamasjoner med hensyn til kundene, fremdrift, logistikk og økonomi.
  • Planlegge, tilrettelegge og gjennomføre ettårsbefaringer og oppfølging i etterkant
  • Daglig oppfølging og koordinering av servicearbeider(e)
  • Innkjøp av materiell og tjenester iht. ansvars- og myndighetsmatrise.
  • Være støtte for prosjektene ifm. overtakelse
  • Bidra til læring av reklamasjonshåndtering

Ønskede kvalifikasjoner

  • Svenne- eller mesterbrev som tømrer, evnt. supplert med teknisk fagskole innen byggfag og / eller takstutdanning, vil være en fordel. Relevant praksis kan kompensere for manglende utdannelse.
  • Kunnskaper om ulike kontraktsstandarder innen byggebransjem, Plan og bygningsloven, TEK og Bustadoppføringslova.
  • Erfaring med bolig- og næringsbygg i totalentrepriser samt kunnskap og forståelse om samspillet mellom de ulike fagdisipliner i byggebransjen.
  • Generelt god IT-forståelse (MS365/Office pakken inkl Teams/Sharepoint) og evne til å raskt forstå- og bruke nye digitale verktøy.
  • Sterke kommunikasjons- og relasjonsbyggende ferdigheter, både muntlig og skriftlig.
  • Beherske engelsk, muntlig og skriftlig.
  • En strukturert, ryddig og løsningsfokusert arbeidsform, som tar tydelig eierskap til aktuelt ansvarsområde.
  • Har et godt øye for detaljer og kvalitet.
  • Nysgjerrig av natur og opptatt av forbedring og utvikling.
  • Selvgående med høy gjennomføringsevne.
  • Erfaring med kundebehandling.
  • Punktlig, samvittighetsfull og trygg i samarbeid med kunder, leverandører og kollegaer.
  • Trives med å skape og pleie gode relasjoner, er positiv og evner å ha flere baller i luften samtidig.
  • Førerkort klasse B.

For stillingen kan vi tilby:

  • Konkurransedyktig lønn og betingelser
  • Faglige utfordringer
  • Et godt, uformelt arbeidsmiljø med korte beslutningslinjer samt engasjerte og kompetente kolleger
  • Bilordning
  • Firmahytte på Sjusjøen
  • Fleksibel arbeidstid
  • En bedrift i spennende utvikling

Er du interessert i å bli en del av vårt team? Da vil vi gjerne høre fra deg!

Send oss din CV og søknad via vår nettside innen 15. mars 2024
www.ove-skaar.no/om-oss/ledige-stillinger

Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte daglig leder Fredrik Martinsen på telefon 91 38 15 16.

Vi gleder oss til å motta din søknad!

 

 

Stillingstittel:

Ettermarkedsleder

Søknadsfrist

15. mars 2024

Ansettelsesform

100 % fast.

Kontaktperson:

Fredrik Martinsen
Daglig leder
91 38 15 16
fredrik.martinsen@ove-skaar.no

Ønsker du å søke på stillingen?

Så bra! For å søke på denne stillingen benyttes søknadsskjemaet nederst på denne siden.

Våre rutiner rundt søknadsprosessen er som følger:

  • Alle innkommende søknader behandles konfidensielt.
  • Søknadene lagres elektronisk og er kun tilgjengelig for personer med tjenstlig behov.
  • Søknader som ikke medfører ansettelse, blir makulert.
 
Se også vår personvernerklæring for mer informasjon vedrørende hvordan vi behandler disse datene. 

Søk på stillingen

Fyll inn skjemaet under, og last opp søknad og CV, for å søke på stillingen. * = påkrevde felter.